Grundoplysninger

Merete Lund UUO Odense Kommune
Christina Kjær Lönneker Ergoterapeut
Nanna Snediker Jacobsen Fysioterapeut
Øvrige samarbejdspartnere Alle, der er i berøring med barnet, inddrages efter behov og aftale med forældre.

Paarup Skole - Centerafdelingen

Karina Egholm

Funktion: Afdelingsleder

kaeg@odense.dk

Telefon/mobil: 21547678

Christina Skovgaard

Funktion:             Skolesekretær
Email: chdj@odense.dk
Telefon/mobil: 63752101

centret
Åbningstid 07.00-16.00
Morgenpasning 07.00-08.00 alle dage
Eftermiddagspasning 14.00-16.00 mandag og fredag
15.00-16.00 tirsdag, onsdag og torsdag
Elever med bopæl i andre kommuner end Odense skal ansøge om disse moduler i hjemkommunen.
Åbningstid i ferier I skoleferier og på skolefridage holder Centerafdelingen åben fra 07.00-16.00.
OBS: Der er tilmelding til pasning i ferie.
Udenbys elever skal ansøge om betaling for SFO og pasning i hjemkommunen.

Juleferien og ugerne 28-29-30 er særlige ferieuger; for pasning i disse uger opkræves ekstra betaling og pasning er kun muligt ved tilmelding.

Befordring

Eleverne har mulighed for at blive transporteret til og fra skole med taxa. Denne mulighed kan understøtte elevernes behov for en tryk og sikker transport mellem hjemmet og skolen. Det er forældre som ansøger om transport hos deres hjemkommune. Forældre med bevilling til befordring har ansvaret for at kommunikere med den pågældende leverandør af befordring. F.eks. TAXA – Kommunikationen kan f.eks. omhandle ændringer i kørselstider pga. ændringer i skoleskema, sygdom eller ferie.

Vi anbefaler, at de elever som kan hjælpes til at lære det, benytter cykel eller offentlige transportmidler.
(medarbejdere fra Centerafdelingen kan i samarbejde med forældre medvirke til at træne/øve transport til og fra skolen)
Det opleves ofte som en stor personlig succes at være selvtransporterende.