Skolebod

Skoleboden på Paarup Skole har en ambition om at sælge sunde og ernæringsmæssige gode måltider, som samtidig tilgodeser de favoritter, som vores elever har – ofte i et sundere alternativ.

Menuplanen skifter hver uge, og der udbydes hver onsdag og fredag en varm ret. Den varme ret skal ikke længere bestilles på skolepenge.dk. Derudover kan der købes sandwich, salater og et udvalg af mælkeprodukter og frugt.
Vi har et mål om, at vores skolebod skal have et økologimærke. Vi prioriterer lige nu, at vores indkøb af frugt, grøntsager, kornprodukter, brød og æg er økologiske.

I skoleboden kan kun betales med skolepengekort.  https://skolepenge.dk/.
Alle elever får udleveret et skolepengekort af skolen, som forældrene skal aktivere og sætte penge ind på via skolepenge.dk

Skoleboden har åben kl. 11.00 - 11.40.

Har du spørgsmål vedrørende skolemælk eller skoleboden, så er du velkommen til at kontakte kontoret.

Ugens menu i skoleboden: Klik på dokumentet